Tower Crane تاور کرین پتن

دسته بندي اخبار

راه اندازی نسل جدید تاور کرین پتن Potain MDT CCS City

تاریخ انتشار:دوشنبه 2 شهريور 1394

Manitowoc رسما جدیدترین و بهترین نوع تاور کرین پتن را راه اندازی کرده است که در محدوده تاور کرین های تاپ فلت از نوع MDT City cranes است.
مراسم پرده برداری از جدیدترین سیستم کنترل جرثقیل (Crane Control System) یا CCS در نسل جدید تاور کرین های پتن در مرکز شرکت Manitowoc در St Pierre de Chandieu فرانسه برگزار شد.محدوده این نسل شامل مدلهای MDT 109، MDT 139، MDT 189 و MDT 219 است و همه امکانات تاور کرین های MDT گذشته، با طول بازو 55 تا 65 متر و حداکثر ظرفیت از 6 تا 10 تن می باشد.سیستم جدید تاور کرین پتن
Jean-Noel Daguin معاون ارشد پتن گفت:" ما در خط مقدم توسعه تاور کرین قرار داریم و سیستم کنترل ما این را ثابت میکند. سال ها ما تاور کرین هایی با قابلیت نصب آسان,انعطاف پذیری بالا و سادگی استفاده تولید کرده ایم. ما اکنون وارد یک نسل جدید از تاور کرین ها، با بالاترین سطح عملکرد شده ایم. تیم های مهندسی ما در سراسر جهان بیش از چند سال برای رسیدن به این طرح جرثقیل های جدید کار کرده اند. در حال حاضر این تاور کرین ها بهتر از همیشه هستند، با ویژگی هایی که باعث پیش افتادن آنها از تمام تاور کرین های حال حاضر در بازارهای جهانی میشود."
تاور کرین Potain MDT CCS City این امکان را می دهد چندین جرثقیل بدون کاهش قابل توجه ارتفاع و تداخل  با هم در محل پروژه نصب شوند. زمان مونتاژ، نصب تاور کرین، حمل و نقل و حتی تعمیر و نگهداری کاهش می یابد، به کاهش هزینه های عملیاتی کمک می کند. تاور کرین های جدید در اواخر سال 2015 برای تحویل در دسترس خواهد بود.
سیستم کنترل جرثقیل (CCS) :
سیستم جدید کنترل جرثقیل مینتوواک نصب شده بر روی تاور کرین های پتن MDT CCS کمک می کند تا کار بیشتر، سریع تر و با دقت انجام شود. سیستم کنترل جرثقیل بسیار کاربر پسند خواهد بود و به تدریج در تمام تاور کرین های جدید پتن نصب میشود و بالاترین سطح از آسایش، کنترل و حداکثر ظرفیت بلند کردن اجسام را در اختیار کاربر قرار می دهد.نمایشکر کنترل تاور کرین پتن MDT CCS
افزایش بازگشت سرمایه گذاری و راه اندازی سریع تر
تنظیم و پیکربندی تجهیزات تاور کرین MDT CCS، بیش از 15 دقیقه طول نمی کشد. تنظیم محدوده بار و کنترل لحظه به لحظه همه حرکات و تجهیزات تاور کرین بر روی صفحه نمایش از داخل کابین انجام می شود به افزایش بهره وری و کارکرد سریعتر تاور کرین کمک می کنند.
کنترل دقیق افزایش منحنی بار :
کابین Ultraview تاور کرین پتن با داشتن تجهیزات CCS هدایت راحتتر و کنترل دقیق تر تاور کرین را برای راننده فراهم می کند که باعث افزایش سرعت در جابجایی بار میشود.
ایمنی :
با قابلیت CCS تاور کرین های پتن بالاترین استانداردهای ایمنی اروپا را دریافت می کنند.سیستم مانیتورینگ نظارت واقعی و بهره برداری مناسب از تاور کرین را تضمین می کند و سنسور صندلی راننده مانع عملکرد تاور کرین بدون راننده میشود.
کابین و سیستم های کنترل استاندارد شده :
همه تاور کرین های پتن مدل MDT، MD و MR از کابین و سیستم های کنترل مشابه استفاده خواهند کرد، که کار نصب آنها را آسان تر میکند،باعث صرفه جویی در زمان و منابع میشود، و همچنین آموزش را برای اپراتورها و کارشناسان فنی ساده تر می کند. کابین و سنسورهای استاندارد راندمان را بهبود بخشیده و استفاده از قطعات یدکی کاهش می دهد.تاور کرین MDT CCS
نظارت و تعمیر و نگهداری آسان :
استفاده از سیستم یکپارچه در تاور کرین باعث نظارت آسان بر تنظیمات تاور کرین, سادگی عملیات تعمیر و نگهداری, صرفه جویی در هزینه ها و کاهش خرابی میشود.همچنین این سیستم دارای بخش نظارت از راه دور (CraneSTAR Diag) نیز می باشد که برای کارشناسان فنی امکان نظارت در هر لحظه را فراهم می کند.

مزایای استفاده از تاور کرین MDT CCS City :

• تنظیم کردن و پیکربندی سریع و آسان تاور کرین در 15 دقیقه
• افزایش عملکرد و قابلیت برای بلند کردن بار اضافی به وسیله سیستم Potain Plus functionality
• بهینه سازی کنترل ارگونومیک در کابین راننده
• بالاترین استانداردهای ایمنی در صنعت تاور کرین
• نگهداری آسان - ابزار تعمیر و نگهداری بر روی صفحه نمایش و نظارت از راه دور CraneSTAR Diag
• اجزای استاندارد - دسترس بودن آسان قطعات یدکی

کاتالوگ تاور کرین

ارتباط باما

دفتر تهران: خیابان پاسداران-خیابان شهید کلاهدوز(دولت)-بین چهارراه قنات و کاوه-روبروی خیابان شهید مطهری-شماره 276-واحد 1   تلفن:22766747-021   نمابر:22766748-021
نمایشگاه و انبار تاور کرین سلفچگان:  کیلومتر 45 جاده قم,دلیجان- منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان
دفتر مرکزی و کارخانه اصفهان: منطقه صنعتی دولت آباد-فرعی اول(جامی 2)-پلاک 31
تلفکس : 6-95024603-031 , 45836808-031           همراه : 4603 311  0913 

آمار بازدید

تاریخ امروز: پنج شنبه 6 ارديبهشت 1403
کاربران جاری : 6 نفر
بازدید امروز : 1474
بازدید دیروز : 228
مجموع بازدیدها : 2265179