Tower Crane تاور کرین پتن

دسته بندي اخبار

شبیه ساز تاور کرین لیبهر

تاریخ انتشار:دوشنبه 28 تير 1395

LiSIM - شبیه ساز لیبهر برای تاور کرین :
رانندگان جرثقیل و تکنسین های خدمات خوب آموزش دیده موجب افزایش ایمنی سایت و کار موثر در محل کار می شوند. شبیه ساز جدید LiSIM برای تاور کرین ها آموزش لازم را برای رسیدن به سطح قابل قبول را ارائه می دهد.
⦁    شرایط عملیاتی واقعی با استفاده از اعمال و علائم یک جرثقیل واقعی
⦁    تلقین احساس شرایط واقعی به دلیل پلت فرم متحرک و عینک واقعیت مجازی
به واقعیت مجازی خوش آمدید :
کاربران می توانند حالات را با تاور کرین های لیبهر، عملیات در روز و شب، شرایط آب و هوایی مختلف و شرایط دور از انتظار در حد عملکرد جرثقیل را مطلقا بدون هیچ خطری برای انسان یا ماشین آموزش ببینند.عینک شبیه ساز تاور کرین لیبهر
شما می توانید حالات مختلف یک سایت ساختمانی را در LiSIM آموزش ببینید. سری تاور کرین های تاپ فلت از جرثقیل  های لیبهر را می توان در تنظیمات مختلف نمایش داد. این بدان معناست که راننده جرثقیل در شرایط واقعی می تواند کاملا انعطاف پذیر و مستقل عمل کند.
نظارت کامل بر آموزش :
شبیه ساز LiSIM با تجهیزات تمرینی، ابزارهای آموزشی و آزمایش مهارت برای راننده جرثقیل ترکیبی از تئوری با عملکرد واقعی را به وجود آورده است. موفقیت این آموزش را می توان با استفاده از برنامه های آموزشی ویژه و سوالات متمرکز در تمرین های عملی بررسی کرد.
درست مانند نمونه اصلی تاور کرین :سیستم شبیه ساز تاور کرین لیبهر
قطعات جرثقیل های اصلی مانند کابین، محل تجهیزات کنترل و تابلو برق کاملا شبیه سیستم کنترل جرثقیل واقعی باشد تا اطمینان حاصل شود که آموزش در LiSIM کاملا واقع گرایانه انجام می شود.
نوع دیگری از آموزش درLiSIM شامل برنامه ریزی محدوده کار و یا چک کردن بار برداری (Lifting) بیش از حد جرثقیل و ... برای آموزش تکنسین خدمات مورد استفاده قرار می گیرد.
یک مورد واقعی :
یک سایت واقعی با چالش و موقعیت های خاص برنامه ریزی شده و پس از آن داده های واقعی به شبیه ساز منتقل می شود و اجازه می دهد تا راننده جرثقیل برای کار در محل کار واقعی تمرین کرده و برای مواجه شدن با چالش های ویژه در محیط واقعی آماده شده و از افزایش ایمنی و بهره وری اطمینان حاصل شود.اتاقک وکابین شبیه سازی جرثقیل لیبهر
شرایط و حوادث غیر منتظره :
LiSIM قادر است محدودیت های تاور کرین را آزمایش کرده و به راننده جرثقیل نیز آموزش داده می شود برای مقابله با شرایط غیر منتظره چگونه عمل کند. با تجربه این شرایط واقع بینانه، راننده جرثقیل به تجربیات ارزشمند دست یافته و به طور غریزی می داند چه عکس العملی را در زندگی کاری روزمره خود برای از بین بردن خطرات برای انسان و ماشین ، بروز دهد.شبیه ساز تاور کرین لیبهر
شرایط آب و هوایی :
آیا می خواهید به آموزش برای درک اثرات حالات آب و هوایی نظیر باد، مه، باران، برف و یا کار روز و شب برای چند ساعت را اضافه کنید؟ شما می توانید هر آب و هوا و اثرات آن را بر روی جرثقیل در LiSIM شبیه سازی کنید. سطح انعطاف پذیری و ایمنی برای رانندگان جرثقیل خود را بالا برید.

free discount prescription cards cialis 2015 coupon new prescription coupons
کاتالوگ تاور کرین

ارتباط باما

دفتر تهران: خیابان پاسداران-خیابان شهید کلاهدوز(دولت)-بین چهارراه قنات و کاوه-روبروی خیابان شهید مطهری-شماره 276-واحد 1   تلفن:22766747-021   نمابر:22766748-021
نمایشگاه و انبار تاور کرین سلفچگان:  کیلومتر 45 جاده قم,دلیجان- منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان
دفتر مرکزی و کارخانه اصفهان: منطقه صنعتی دولت آباد-فرعی اول(جامی 2)-پلاک 31
تلفکس : 6-95024603-031 , 45836808-031           همراه : 4603 311  0913 

آمار بازدید

تاریخ امروز: جمعه 7 ارديبهشت 1403
کاربران جاری : 3 نفر
بازدید امروز : 101
بازدید دیروز : 1502
مجموع بازدیدها : 2265308