Tower Crane تاور کرین پتن

دسته بندي اخبار

فناوری های جدید لیبهر در ساخت جرثقیل

تاریخ انتشار:پنج شنبه 24 تير 1395

فناوری جهانی و پیشرو در نوآوری:
لیبهر در داشتن سطح فن آوری بالا و مفاهیم نوآورانه جرثقیل مشهور است.تمرکز اصلی این کار برای این است که از حفظ منافع مشتری اطمینان حاصل شود.
سیستم های مدرن بوم (دکل) جرثقیل:
بوم (دکل) های قدرتمند لیبهر، دارای سیستم متغیر با تجهیزات کاربردی اضافی می باشد. هزاران مدل از سیستم های تلسکوپ با موفقیت تولید شده اند.
کی از دکل های مدرن : بازوی اصلی بعلاوه دو بازوی نگهدارنده (Y guying and fixed jib)
تلسکوپ Y guying and fixed jib موجب بهبود ثبات و عدم انحراف جرثقیل به طرفین می شود. افزایش عمده ای در ظرفیت بالابری و بار برداری (Lifting) خصوصا می تواند برای جرثقیل های با دکل طولانی مفید باشد. بازوهای نگهدارنده را می توان با طول و زاویه های مختلف نصب کرد.دکل Y شکل جرثقیل لیبهر
جک های تکیه گاه متغیر جرثقیل :
افزایش ایمنی و عملکرد با VarioBase
VarioBase کار با جرثقیل را به خصوص در سایت هایی با فضای محدود ،آسان تر می سازد . جک های تکیه گاه متغیر جرثقیل را می توان به طول های مختلف بسته به فضای موجود افزایش یا کاهش داد. در حالی که ، همه فعالیت های جرثقیل توسط سیستم LICCON لحظه به لحظه کنترل میشود تا از حالت امن خارج نشود.
کنترل جرثقیل هوشمند با LICCON
جرثقیل های سیار لیبهر با استفاده از فن آوری دقیق هوشمند کنترل می شود. سیستم های کامپیوتری LICCON قلب این کنترل است. لیبهر نرم افزار و سخت افزار برای کنترل جرثقیل موبایل به طور اختصاصی طراحی و تولید می کند. متخصصان لیبهر کار بر روی توسعه معماری کنترل را بر اساس نیازهای همیشه در حال رشد بازار ادامه می دهند.
سیستم کنترل قابل انعطاف از یک منبع واحد
LICCON مخفف (Liebherr Computer Control) مدرن ترین سیستم کامپیوتری در جهان برای کنترل و نظارت جرثقیل متحرک یا موبایل کرین است. تمام اجزای کلیدی، از جمله نرم افزار، توسط لیبهر ایجاد شده است. این فناوری لیبهر را قادر می سازد تا قابلیت اطمینان، کیفیت و در دسترس بودن قطعات یدکی را در آینده تضمین کند. 
کنترل جرثقیل با سیستم LML مخفف (load moment limiter) در بالاترین استانداردهای ایمنی است. سیستم کنترل الکترونیکی به صورت جداگانه برای هر جرثقیل طراحی شده است. طبیعت برنامه ریزی آزادانه آن بدان معنی است که می توان آن را با توجه به نیازهای فردی و انعطاف پذیری تنظیم کرد . به ویژه در استفاده هنگام تمرین : کنترل جرثقیل لیبهر نسبت به تغییرات محیط مانند درجه حرارت شدید، غیر حساس است.
پیشگام در فن آوری:
لیبهر اولین کنترل جرثقیل مبتنی بر کامپیوتر ( نقطه عطف واقعی در صنعت) را در سال 1989 توسعه داد . در سال 2007 سیستم جانشین LICCON2، راه اندازی شد که شامل ظرفیت محاسباتی بسیار بالاتر و برنامه های اضافی بود.
BTT مخفف (Bluetooth Terminal) کنترل چند منظوره و واحد نمایش برای کنترل از راه دور عملکرد جرثقیل است.ریموت کنترل هوشمند موبایل کرین لیبهر
مزایای Bluetooth Terminal:
استفاده سریع، آسان و امن
دید روشن و نزدیکی به عملیات
راحتی بیشتر
افزایش بهره وری
سیستم کنترل جرثقیل لیبهر LICCON2 نیز امکان بهره مندی آسان و کم هزینه از یک کنترل از راه دور کامل رادیویی را فراهم می کند. علاوه بر نرم افزار، فقط یک کنسول با دو سوئیچ اصلی مورد نیاز است. BTT موجود به این کنترل از راه دور وصل شده است. این بدان معنی است که تمام حرکات جرثقیل را می توان از خارج کابین آن کنترل کرد.
مزایای کنترل از راه دور:
صرفه جویی بیشتر در وقت و هزینه
دید روشن تر و نزدیکی به بار
پیشگیری از خطاهای ارتباطی بین راننده جرثقیل و پرسنل سایت

کاتالوگ تاور کرین

ارتباط باما

دفتر تهران: خیابان پاسداران-خیابان شهید کلاهدوز(دولت)-بین چهارراه قنات و کاوه-روبروی خیابان شهید مطهری-شماره 276-واحد 1   تلفن:22766747-021   نمابر:22766748-021
نمایشگاه و انبار تاور کرین سلفچگان:  کیلومتر 45 جاده قم,دلیجان- منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان
دفتر مرکزی و کارخانه اصفهان: منطقه صنعتی دولت آباد-فرعی اول(جامی 2)-پلاک 31
تلفکس : 6-95024603-031 , 45836808-031           همراه : 4603 311  0913 

آمار بازدید

تاریخ امروز: شنبه 8 ارديبهشت 1403
کاربران جاری : 7 نفر
بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 709
مجموع بازدیدها : 2265971