ساخت بزرگترین پل کابلی جهان با سه برج به وسیله تاور کرین لیبهر
تاور کرین لیبهر در ساخت پل کوین فری اسکاتلند
⦁ سه تاور کرین 630EC-H40 که تا ارتفاع 212 متری بوسیله کاج بالا می روند.
⦁ بیشتر از 10 مدل موبایل کرین متفاوت لیبهر روی پروژه کار می کنند.
⦁ دو جرثقیل بوم خشک لیبهر به طور تمام وقت از تاور کرین ها پشتیبانی می کنند.
در شهر ادینبور پایتخت اسکاتلند , بیشتر از 12 تاور کرین لیبهر , شامل سه تاور کرین لیبهر 630EC-H40 که هر روز بر روی 4 باند پل کار می کنند. پس از اتمام برنامه ریزی در پایان سال 2016، این پل با طول 2.7 کیلومتر طولانی ترین پل کابلی در جهان با سه برج خواهد بود. از محصولات لیپهر به طور گسترده در طول پروژه استفاده می شود.
پل جدید، که نام آن Queensferry Crossing در کنار پل Forth Road Bridge (FRB) ساخته شده در سال 1964، در حال ساخت و ساز به منظور حفاظت از پل قدیمی Forth Road Bridge (FRB) است . خلیج Forth در ساحل شرق اسکاتلند، و همچنین دهانه ی رودخانه Forth به دریای شمال است. پل QUEENSFERRY شاهرگ اصلی حمل و نقل بین ادینبورگ و مناطق شمال اسکاتلند خواهد بود. پروژه ساخت و ساز در اوایل سال 2011 آغاز و انتظار می رود در سال 2016 به پایان برسد. سازمان حمل و نقل دولتی اسکاتلند مجری ساخت این پروژه است.
تاور کرین لیبهر 630 EC-H40
علاوه بر عرضه تاور کرین, لیپهر مسئول پشتیبانی محصولات خود است. این شامل یک طراحی ویژه ای برای کنترل سرعت های بالا باد که در این منطقه حاکم است، و همچنین محاسبات مورد نیاز برای استحکام در بالای تاور کرین و بار وارده بر فنداسیون است.
هر یک از سه تاور کرین بر روی یک پایه فلزی پشتیبان ساخته شده که caisson یا کالسکه نامیده میشود ، بر روی برج پل در آب است. جرثقیل برج را با استفاده از قایقی، که روی آن یک جرثقیل خزنده بود نصب شده است. پیش از این، قطعات جرثقیل به صورت مجزا در خشکی جمع شده بودند.
یک چالش خاص در پروژه QUEENSFERRY عبور از ظرفیت مورد نیاز برای اجرای 30000 تن فولاد، با برخی قطعات با وزن بالا است. تاور کرین EC-H 40 Litronic630 ایده آل برای چنین برنامه هایی می باشد. این جرثقیل مجهز به 36 متر بازو و حداکثر 18 تن در نوک بازو است. در یک شعاع تا 18 متر، جرثقیل برای ظرفیت 40 تن طراحی شده است. این پیکربندی تاور کرین را قادر می سازد تا به ظرفیت بالا برای خصوصا بارهای سنگین برسد. این ظرفیت بلند کردن اجسام نیز توسط وینچ 110 کیلو وات با کارایی بالا از لیبهر در این پروژه هستند، که تضمین کننده سرعت بالا در بلند کردن اجسام است.
برای انطباق با سرعت بالای باد حاصل از محل دریای شمال ، جرثقیل بر اساس منطقه باد "D 25" منطبق شده و با سیستم ویژه پایدار قطعات 500 HC پیکربندی شده است. تاور کرین در فاصله 10 متری از محل اجرای برج پل نصب شده است. در مجموع، تنها پنج کمربند بر روی برج نصب می شود تا تاور کرین به ارتفاع 212 متری برسد. سیستم کمربند ویژه این پروژه ، بر اساس طرح ها و محاسبات سازه های ارائه شده توسط لیپهر ساخته شد. هر تاور کرین به صورت هماهنگ با سیستم بالابرنده (کاج) ارتفاع می گیرد و به ارتفاع کل 235 متری می رسد.
جرثقیل های متحرک و خزنده لیبهر
از زمان آغاز این پروژه در نوامبر 2011، دوازده نوع مختلف از جرثقیل های تلسکوپی و خزنده لیبهر در سایت مستقر شده اند. این جرثقیل ها از اندازه های مختلف از 40 تن تا 500 تن بسته به اجزای مورد نیاز برای ساخت پل , توسط شرکت Ainscough Crane Hire Ltd، استفاده شده است. به طور متوسط 8 جرثقیل هر روز در سایت وجود دارد. حداقل یک مدل از هر جرثقیل تلسکوپی در این پروژه توسط لیبهر تولید شده است. جرثقیل های کوچکتر برای بلند کردن میلگرد، قالب های فلزی و ساخت و ساز به طور کلی استفاده می شود. جرثقیل های بزرگتر برای بلند عرشه پل و بخش های پیش ساخته مورد استفاده قرار می گیرد.
دو جرثقیل خزنده لیبهر LR1300، نیز متعلق به Ainscough Crane Hire Ltd، در این پروژه واقع شده است. یکی بر روی یک قایق واقع در رودخانه، که در عمل برای پشتیبانی از سه تاور کرین لیبهر نصب شده است. دومین دستگاه در ساحل برای بارگذاری کردن قطعات پایه برج به کار گرفته شده است.
free printable cialis coupons
click cialis.com coupon